Thursday, March 18, 2010

Pukul 6.30 a.m....

Sekarang da pukul 6.00 pagi, msti korang ttye kn ( kalu x ttye 2, bt2la ttye ye..hehehe ) knp la msa ni xtdo agi..bkn xblh tdo tp terpaksa bjaga kerana kena siapkan assgnment TITAS..dan dalam waktu pagi2 mcm ni baru la tugasan ni siap..ada satu rahsia yang aku nk bgth...hehehe..( suspen ckit ).........




...........................................................................................................................................................



sebenarnya assgnment ni kena anto hari ni juga...sblm pukul5 ptg..hehehe..terukkan,ari ni anto ari ni bru ciap..bila la nk berubah,dari dulu smpai sekarg perangai wat keje last minute xpnh ilg..ish2..macm mane la nak maju anak muda zaman sekarg ( aku la tue )..korang jgn salah faham,sbnrnya da siap cume edit n chek untuk kali terakhir sblm anto, yela bukan ap kn..markh untk tugsn ini byk ooo...40%..bayangkn tanpa ada kuiz, test atau seantero..jd tugasan ni lah yg membntu unk menmpg mrkh final nnti..jd msti la buat yang terbaikk gitu..xtdo sehari pun sggp aslkan berbaloi dapatkn hasil yang bkualiti dan berkuantitatif..
Meh sini aku nk describe ckit tentg tugasan aku ni..
1. tugasan ini adlh tgsn bkumpulan..(6org)
2. pasal pengaruh china & india terhadap senibina masjid di melaka..
3. buat kajian kat luar (krja lapagn).
4. 5 faktor : kubah, mimbar, menara, rekabentuk & bahan yang digunakn..
5. dll...


kla,sume da siap,alhamdullh.. aku nk berundur dulu..len x kita jumpa ag..
wslm...

0 Comments:

Post a Comment