Friday, January 1, 2010

Hari ni dah msuk thun bru ( tahun 2010)..Dah semakin tua aku nampaknya,yela btambah ag sethn umo ak..Tapi pape pun ak bsyukur sangat kerana masih dapat menghirup udara yang segar dan melihat pemandangan yang indah ini..Aku berharap tahun ini dapat memberi lebih sinar kebahgian dalam hidup ku dan keluarga..Banyak kenangan pada thun lepas yg xdpt ak lupakan smpai bila2..Mengenai pelajaran pula,ak baru masuk sem2..tp bagi ak mse bjalan dengan bgtu cepat smpai xsdr yg aku sekarg dah sem2..pasal result,alhamdullilah aku bjaya capai target yg aku nak walaupun masa exm ari 2 aku xyakin yg aku akan dpt cgpa 3 keatas..kerana mase exam ari2 ad sesuatu berlaku smp aku xdpt memberi tumpuan pada stdy dan memgingati apa yang aku baca..tp alhamdullilah segala2nya bjalan dengan lancar..Aku berharap pada semester ni aku akan lebih bjaya walaupun subjek agak mencabar..

0 Comments:

Post a Comment